WSV Burghsluis | conceptverslag ALV 1 november

Geplaatst op 12-11-2019

P9130167.jpg

"De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht"

Bløf

Beste leden,

Met de op 1 november goed bezochte ALV is het vaarseizoen 2019 voor de meesten toch echt definitief afgesloten. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen; een aantal schepen mogen hun eigenaren in andere havens / werven / loodsen nog vermaken, maar onze haven schakelt zoetjesaan over naar de winterstand. Zorg ervoor dat uw schip winterklaar is, dat houdt in dat alle overbodige spullen van boord zijn, de wullen goed hangen, de lijnen goed belegd zijn en dat er een reservelijn klaarligt voor het geval dat.

In de bijlage stuur ik jullie het conceptverslag van de ALV-vergadering met o.a. een terugblik op het afgelopen half jaar, een update over de herinrichting van de haven, het succes van de commissie Werving en misschien wel het allerbelangrijkste...een doorkijkje naar de verenigingsactiviteiten in 2020. Noteer in ieder geval alvast de volgende data in de agenda:

-        Nieuwjaarsreceptie 4 januari

-        Clubtocht naar Brouwershaven 5 – 7 juni

-        Lustrumviering (40 jaar) van de haven  13 juni

Rest mij jullie allemaal namens het bestuur een gezellige winterperiode en fijne feestdagen toe te wensen.

We zien elkaar hopelijk op 4 januari bij de nieuwjaarsreceptie in 't Oliegeultje.

Hartelijke groet,

Marleen