oliegeultje-rest

Clubrestaurant 't Oliegeultje

Clubrestaurant ’t Oliegeultje ligt naast de haven van Burghsluis of beter gezegd in de haven en is onderdeel van de Watersportvereniging. Het restaurant beschikt over een ledentafel die permanent beschikbaar is voor de leden van de vereniging en hun gasten.

Van fietsers of wandelaars die even bij willen komen met een kop koffie en/of lunch, tot zeilliefhebbers die overnachten in de haven en 's avonds dineren. Kortom: voor ieder wat wils. Vanaf het op het zuiden gelegen terras heb je uitzicht op de schitterende Oosterschelde en zie je bij helder weer en laag water de zandplaten aan de overkant.

Regelmatig zwemmen bruinvissen voorbij en liggen de zeehonden op de Roggeplaat uit te rusten. Vraag de bediening even om een verrekijker, want dan kun je de zeehondjes beter zien. En zijn ze er niet, dan is er wel weer iets anders te zien. Bij 't Oliegeultje is altijd wel wát te zien.

WSV Burghsluis